Anti stress

Anti stress behandling

Stress

Är det för mycket på alla plan samtidigt? Känner du dig allt för trött och sliten?

Har du haft en mycket stressig period och behöver hjälp att komma ner i varv?

Då kan den här behandlingen vara något för dig.

Utmattningssyndrom

Är du på väg in i eller redan inne i en utmattningsproblematik?

Om du redan går i samtalsterapi hos leg. psykoterapeut, leg. psykolog eller liknande kan det vara en god idé att kombinera detta med en fysisk avslappning. Rörelseapparaten tar nästan alltid stryk när du går och bär på mycket och det tar sig ofta i uttryck i smärta, värk, spänningar, huvudvärk och andra symptom.

Kombinationsbehandling hos leg. psykoterapeut/leg. kiropraktor

Vi samarbetar med VIA Psykoterapi och kan erbjuda ett paketpris med 5 ggr hos kiropraktor och 5 ggr samtal hos leg. psykoterapeut.

Vid intresse kontakta oss gärna för mer information.

Att komplettera samtalsterapi med att lätta på de fysiska spänningarna är ofta en mycket gynnsam kombination. De båda behandlingsformerna påverkar varandra positivt i vardera riktning. Dvs. om du går i samtal får du ofta en bättre effekt där, samtidigt som samtalsterapin underlättar den manuella behandlingen här.

Låt kroppen få vila från smärta

Hos kiropraktorn lättar vi på de fysiska spänningarna som uppstått och du får hjälp till att slappna av i muskler, leder och nervsystem.

Behandling skräddarsys alltid utefter dina besvär, dig som individ och vad du gått igenom. Och vilket skick kroppen är i just nu.

Olika manuella behandlingstekniker används beroende på dina besvär/symptom och dig som individ.

Pris: 950:- (ca. 55 min)