Avbokning och ändring av tid

Avbokning/ombokning

Vid varje bokning får du alltid en bekräftelse till den mejladress du angivit. Här kan du kontrollera tid och datum.

Du kan enkelt själv avboka eller ändra din tid via din mejlade bokningsbekräftelse (online). Deadline för avbokning är dock 24 timmar före din bokade tid. Efter detta debiteras alltid full avgift.

I enlighet med övrig privat hälso- och sjukvård debiteras uteblivet, icke avbokat besök och sen av-/ombokning automatiskt, via faktura.

Tips! Du kan alltid erbjuda annan person, som behöver hjälp, att nyttja din bokade tid. Meddela förändringen via ett mejl, sms eller telefon.

Tack för ditt samarbete!

Corona

Under pågående Coronapandemi, våren 2020, hjälper vi dig gärna att hitta en ny tid även med kort varsel (utan debitering), om du känner dig det minsta sjuk eller krasslig med förkylningssymtom/trötthet osv.

Ring, skicka SMS eller mejla oss så löser vi det. Är du tveksam så ring hellre en gång för mycket. Det viktiga är nu att coronasmittan inte sprids.

Läs om våra nya riktlinjer rörande Corona/Covid-19 här: Covid-19

Övriga sena avbokningar och uteblivna besök debiteras naturligtvis enligt tidigare policy.

Tack för din förståelse! :-)